Fraktbetingelser

Vi sender varer alle hverdager, og samarbeider med Posten og Bring for at dine varer skal komme trygt fram.

Normalt sendes alle bestillinger 1-2 dager etter mottatt bestilling. Dette kan variere i høysesong på grunn av stor pågang.

Alle ordinære fraktpriser gjelder for levering til fastlands-Norge. Vi sender ikke varer til Svalbard eller utlandet. 

Fraktalternativer og priser

Pakke til hentested kr 89

✔️ kr 89 opp til 10 kg

📦 Pakke til hentested

📲 Du får hentemelding

⏰ Leveringstid 1-3 virkedager 

🚛 Sendes med Posten eller Bring

Hent pakken på Postens utleveringssted etter 1-3 dager. Du vil motta en melding via SMS, e-post eller varsling i Posten-appen med informasjon om hvor- og når pakken kan hentes. 

Gratis frakt for alle ordre over kr 699

🆓 Fri frakt over kr 699

📦 Pakke til hentested

📲 Du får hentemelding

⏰ Leveringstid 1-3 virkedager 

🚛 Sendes med Posten eller Bring

Hent pakken på Postens utleveringssted etter 1-3 dager. Du vil motta en melding via SMS, e-post eller varsling i Posten-appen med informasjon om hvor- og når pakken kan hentes.

Informasjon fra Posten

Pakking

Vi pakker din bestilling og sender den samme eller neste virkedag så sant alle varer er på lager.

Vi har stort fokus på å ha varer på lager, men ber om forståelse for at det unntaksvis kan være utsolgt for enkelte varer. Dersom din bestilling mot formodning skulle inneholde varer som ikke er på lager, tar vi kontakt med deg for et alternativ, eller du får pengene tilbake.

Vi pakker alle varer i forsvarlig emballasje slik at varene dine skal komme trygt og uskadet fram til deg.

LEVERINGSTID

Normal leveringstid er 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss. Vær obs på at oppgitt leveringstid gjelder fra bestillingen er sendt fra oss, så tid til pakking må beregnes i tillegg. Under høysesong og kampanjeperioder kan leveringstiden bli noe lengre.

Interiøreksperten.no er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i leveringen av din ordre som skyldes feil eller forsinkelser hos Posten/Bring. 

HENTEFRIST

Dersom du ikke henter pakken innen fristen Posten/Bring setter, vil pakken bli returnert til vårt lager i Sarpsborg. I en slik situasjon, må du selv dekke returportoen for pakken i tillegg til et uavhentet-pakkegebyr på kr 250 for å dekke våre håndteringskostnader.

Når vi har mottatt pakken, refunderer vi innbetalt beløp minus returkostnaden og gebyret for uavhentet pakke (kr 250).

FORSINKELSER

Normal leveringstid er 1-3 virkedager fra pakken er sendt fra oss, men alle leveringsfrister er veiledende, og avvik kan forekomme.

Interiøreksperten.no er ikke ansvarlig for eventuelle forsinkelser i leveringen av din ordre som skyldes feil eller forsinkelser hos Posten/Bring. 

Dersom din sending blir forsinket eller borte, vil vi gjøre vårt ytterste for å hjelpe deg slik at du kan motta ordren så raskt som mulig.

Dersom du ikke har mottatt din ordre eller hentemelding innen 14 virkedager etter at ordren er bestilt, ber vi deg ta kontakt på e-post til hei@interioreksperten.no. Dersom du mot formodning ikke skulle motta dine varer, vil vi selvsagt refundere det du har betalt.

Bruk av angreretten

Du har rett til å angre kjøpet innen 14 dager fra den dagen du mottar varen, uten å oppgi noen grunn for dette.

For å kunne bruke angreretten, må du sende oss skriftlig melding på telefon, e-post eller bruke angreskjemaet som var med bestillingen og sende dette i posten før utløpet av fristen. 

Ordre mottatt med Posten/Bring leveres i retur til et av Postens utleveringssteder.

Du må selv dekke kostnadene ved å returnere varen. 

Varen må være ubrukt, med lapper på og helst i original emballasje. Returen bør være sporbar og forsikret. Dersom varen blir borte på vei til oss, står du selv ansvarlig for den tapte varen, og du vil ikke få refunder beløpet for varen.

Så fort vi har mottatt returnert pakke, betaler vi tilbake innbetalt beløp.

Transportskader

Dessverre skjer det fra tid til annen at varer blir skadd under transport, og det er viktig at du gir oss beskjed om dette umiddelbart.

Du må:

  1. Sikre bildedokumentasjon på skaden: både innvendig og utvendig emballasje og den skadede varen.
  2. Send en e-post til hei@interioreksperten.no eller SMS til telefon 913 99 741 med: ordrenummer, beskrivelse av skaden og bildedokumentasjon.
  3. La forsendelsen (inkludert emballasje) være intakt inntil saken er avklart.

Feil på varer og reklamasjon

Dersom det oppdages feil eller mangler på et produkt, må du gi oss beskjed om dette innen rimelig tid via e-post til hei@interioreksperten.no eller telefon 913 97 741. Vi vil da sammen med deg finne en løsning med mål om at du skal bli fornøyd med resultatet.

Dersom vi har varen på lager, sender vi ny vare til deg uten ekstra kostnader for deg som kunde. Hvis vi ikke har varen på lager, refunderer vi selvsagt beløpet umiddelbart.

Miljø og bærekraft

Vi forsøker alltid å ta gode valg med tanke på miljø og bærekraft.

Vi bruker hovedsakelig emballasje som kan resirkuleres. Vi gjenbruker derfor også emballasje fra tidligere vareleveringer for å spare miljøet og kostnader, så du kan oppleve å motta varer med leverandørlogoer på.

Vi er stolte av å være kunde hos Posten/Bring, som er et fremoverlent selskap når det kommer til innovasjon og bærekraft, og har tidligere fått utmerkelser for å være den mest bærekraftige merkevaren i logistikkbransjen. Posten/Bring bruker en klimanøytral fraktmetode som velger tog fremfor bil der det er mulig, og kompenserer for restutslipp gjennom kjøp av CO2-kvoter.